Annem ameliyat olacak ve benden başka kimsesi yok diyebilirim. Aslında çok çevremiz varda kimseyle görüşmüyoruz. Birkaç tanıdık var hastanede yanında kalacak ama benim 2 çocuğum var kreşe vermeyi düşünüyorum ama covid de tekrar artmaya başlayınca çekiniyorum. Eve bakıcı mi? Tutsam 1 kaç aylığına diyorum. Gelen kişide kimlerle görüşür gorusmez bunu da bilemiyorum. Eşimde izne gelip gelemeyeceği malum annem ortalama 30 gün ile 45 gün yataktan kalkmaması gerekiyor. Ameliyat sonrası ve ben cocuklarlar sürekli hastane ortamına girmek istemiyorum. Hastane sonrası da annem kendi evinde kalacak gün içerisinde orada olmam gerekecek bir kuzenim var o bakacak inslalah anneme ne yapacağımı bilmiyorum? Siz olsanız bakıcı mi? Tutarsınız? Kreşe mi? Verirsiniz?