Eslemsmom kesinlikle çok fazla toz topluyor, evde kedimiz var kedi alerjim ortaya çıktığında almıştık gerçekten tüylerini normal süpürgeden çok daha iyi topluyor çok memnunum ama sürekli önünü açmak gerekiyor yerde engel olmamalı ki dip köşe temizlik yapabilsin. Ben aldığımda fazla seçenek yoktu irobot, anker bi de xiami nin bir modeli vardı, koltukların altına girebildiği ve robot süpürgeyi ilk çıkaran marka olduğu için irobot tercih ettim 2 seneyi geçti ve hiç bir şekilde sorun çıkarmadı