Arzu3535 en iğrendiğim böcek türü. Korkmam asla, ama huylanırım gördüğümde. Çok şükür evimde hiç görmedim inşallah görmemde çünkü onu gördüğümde kaskatı kalıyorum ve günlerce etkisi üzerimden kalkmıyor. Bi ilaç var k-othrine çok etkili kullanmanızı tavsiye ederim.