Arda-lina34 benimde doğum sırasında tansiyonum 3 e düştü baygınlık geçiriyordum doğum yapalı 1 yıl oldu 1 yıldır tansiyonum hep 5 de çalışıyor ara sırada 4 e düşüyor doğumdan tansiyon düşüklüğü kaldı yani bende doktora gittim seni rahatsız etmiyorsa 5 olması birşey dedi