Umranmeto benim bebeğimde kolik be hipp 1 combiotik kullanıyorum gaz yapıyor evet ama baska mamada denedim aynı sonuc.. hem doktorumda iyi kilo alımı oldugu içinde değiştirmeye pek yanaşmadı.. bizde çözümü damladan yana bulduk her mamasına relactaz damla damlatıyorum doktorum verdi ve gaz sorunumuz kalmadı nerdeyse olsada eskisi kadar sıkıntılı gecmiyor ben memnunum