hilalkrgn Bebeğimi götürebilceğim iyi bir çoçuk doktoru arıyorum kızlar tavsiyelerinizi alabilirmiyim
Uyurgezer_peri hilalkrgn egepol hastanesi Dr neşe yar. Çok ilgili ve güler yüzlü bir doktor. Kendisi alanında uzman. 265 TL muayene ücreti.
GiybetReis hilalkrgn Erdem gümüş. Can hastanesindeydi. Yeni ayrıldı. Aşırı memnunuz. Şimdi bekliyoruz nereye gideceğini. İnstagramdan paylaşacakmış bakalım🤷🏼♀️
hilalkrgn Bilgemayse benimde bebeğim 3 aylık oldu☺️ Ama hala içime sinen bir doktor bulamadım maleseff
Bilgemayse hilalkrgn Evet kendim için doktorumdan çok memnundum. Kızım için de öyle olsun gözüm kapalı gidip güveneyim istiyorum bakalım annelerden gelsin öneriler 🥰👍🏻
Umranka Görkem Astarcıoğlu Alsancak ta özel muayenehanesi var. Anlaşmalı laboratuvarları var tahliller için ve tüm özel sağlık sigortaları geçiyor. Gözüm kapalı tavsiye edebilirim kendim de bir sağlıkçı ve obsesif bir anne olarak
hilalkrgn Merve_yzr benim bebeğimde kabız 5 gündür öyle bende onun için götürücem ve kilosuyla ilgili birkaç tereddütlerim var o yüzden 😊