20 günlük bebeğim var son 6 günde sadece iki kez kaka yaptı o da bizim yaptığımız masajla ve dakikalarca ikina ikina, o kadar sancı çekiyor ki yavrum içim acıyor hiç bişey yapamıyorum doktora da götürdüm normal diyor ama çok katı ve kuru yaptı son kakasını , onu da iki gün önce yaptı, inleyerek ağlıyor yine de yapamıyor, masaj da fayda etmiyor, nolur bı tavsiye verin