Merhabalar 2 gün önce korona testim pozitif çıktı odamdan çıkmıyorum maske takıyorum sürekli, kızımla eşim ilgileniyor, bugün huysuzdu biraz ateşi 37.8 civarı falan bebeklere test nasıl yapılıyor, ilaç falan veriyolarmi o süreç kısacası nasıl ilerliyor bilgi verir misiniz lütfen, o kadar üzgün ve psikolojim düşmüş bı haldeki bı yandan benim ağrım sızım düşünme yetkimi kaybettim artık , sağlık ekiplerini aradık dedikleri tek şey ateşi 38 olursa arayın bilgi verme yok biseh yok. Kızımız 8 bucuk aylık bu arada.