adelheid Işe başlayacağım arkadaşlar yarim gün öğleden sonrası için ne kadar sut sağmalıyım? Var mı fikri olan. Bebeğim 1 yaşında olacak nasıl ayarlamalıyım bilemedim
dontsleppyunhappy adelheid bence sağabiliyprsanız 2 kere sağun gelince de emzirirsiniz. Biz mama içiyoruz ama akşama kadar 2 - 3 kere içer yani, ondan yola çıkarak dedim
Cgdmltr93 adelheid 50 ml 1 yaş bebeği için çook az. En az 200-300 ml olmalı. 50 ml mi 10 günlük bebek içiyor. Bırakın siz sağmayın emzirin 6 saatten bişey olmaz
adelheid dontsleppyunhappy sabahları evde olacağım çıkmadan emziririm gelir gelmez emzirirsem sanırım arada bir kere yeter diye düşündüm. Aslında düşününce 3 öğün ek gida yese ( ki bu çoğu zaman mümkün olmamakla birlikte ) bence beni yiyecek nerdeyse bu durumda.
dontsleppyunhappy adelheid ya kıyamam ben. Doğru bazen yiyor bazen yemiyor. Sütün azsa canım doktora danış mamaya basla istersen, kafan rahat olur. Sabah emzirirsin akşamda. Bi olmadıgında mama ile beslenir.
adelheid Cgdmltr93 ben 11 gibi emzirince sonra öğle yemeği yiyince 5 .30 gibi tekrar emzirince o arada 200 300 ml mi içmeli yani ???
Cgdmltr93 adelheid benim kızımda 1 yaşında. 6 saat emzirmediğim zaman oluyor. Sağmazsanız bişey olmaz. Devam sütü deneyebilirsiniz