Leyla54 merhaba. Çok şükür kızımın sonrasında yaptrdığımız tahlillerinde hiçbir sorun olmamıştı. Bebeklerde olması normal karşılanıyor.şuan 26 aylık bazen üşüdüğğnde yapıyo. Çok üşüdüm diyo. Sizin bebeğinizdede öyledir muhtemel. Tabi gözlemlyin o titremeyi yaparken ortamdan kopuyosa donup kalıyosa gözlerini belli noktaya kitliyosa nörolog görmeli. Ama dediğim gibi çoğu bebek bu hareketi yapıyormş. Umarım tüm bebekler sağlıkla büyür 🙏🏽