Arkadaşlar kızım 17 ayına bastı. Artık emme işini ihtiyaç olarak değil eğlence olarak yapıyor. Uykudan uykuya emmek istiyor ve geceleri özellikle çok sıkıntı oluyor uykusu dağılıyor belki 40 dakika boyunca ağzından bırakmıyor. Benim de dişlerim için tedavi görmem lazım kızımı ayırmak istiyorum bana fikir verir misiniz siz nasıl ayırdınız? Şimdiden teşekkürler