bonjour_maman Kızlar bu gün eşim cüzdanını kaybetmiş içinde kimlik ehliyet banka kartları varmış n e yapması lazım bişey olur mu bilgisi olan acil cevaplarsa çok iyi olur
Gorkemkc bonjour_maman direk karakola gitsin kayıp ihbarı yapsın ardından nüfus müdürlüğüne gidip geçici belge alması lazım ayrıca bankaları arayıp kartlarının kayıp ihbarrını yapsın para çekilemesin
Gulumse1 bonjour_maman yeni kimlik ise arayın kimliği etkisiz hale getiriyorlar kullanım dışı kalıyor annem kaybetmişti öyle yapmıştık kartlar içinde hemen bankayı arayın kapattirin ayrıca polise De başvuruda bulunun bir sorun olmaz Allah’ın izni ile umarım hayırsever birisi bulur getirir