Derya3338 bildiğim kadarıyla Eylül 15 de ayrılırsanız geri almazlar. Bu ay aldığımız Eylül 15 e kadar olan çalışma süremiz. Eylül maaşları yapılırken idareye söyleyin ( genelde 7 si gibi yapılıyor) Eylül maaşını yapmazlar. 15 inden önce ayrılırsanız diyelim 10 eylülde ayrıldınız, 15 ine 5 gün kaldığı için sadece o aradaki 5 günü geri ödersiniz.