Bebeğim 3 gün sonra 3 aylık olacak
son iki zamandır 10 günde bir kaka yapıyor ondan önce de 5 günde bir yapıyordu..
bugün 10 gün oldu ama yokkk.. ıkınması ağrısı da yokkk
doktorlar anne sütü alan bebek 10-15 gün yapmaması normal diyor
15 gün ü geçerse ne yapıcammm
lavman mı yaptırcam hastaneye götüreyimmiii