Mommerve Sevgili hanımlar sabahtan beri koltuk altımda elleyince bir ağrı var sanki birazcıkta şişmiş niye olabilir emziren bir anneyim ilk kez başıma geldi . Daha önce yaşayıp tecrübe si olan varmı
Tosbiktos Mommerve benim regl dönemlerimde çok oluyo şişlik koltuk altında baya ağrılı oluyo ve nazende ateş yapiyo
Nese-Bugra-16 Mommerve Süt kanalları geçer arkadaşım kol altından muhtemelen tıkanma vardır bol bol emzir.Emzirirkende masaj yap yarına geçer.Gecmiş olsun
Pnr22 Mommerve evet ondan dolayı adet döneminde ise ya göğüs şişer ve de agrisi olur mastit gibi ama koltuk altında kıl dönmesi de olabiliyo bende öyleydi bı kaç güne şişliği ve ağrısı geciyo
Nurse42 Mommerve benimde olmuştu sut kanallarım şişmişti sıcak duşun altında masaj yapın bebeginiz yeterjnce emmiyorsa sağın o göğsünüzü sonunda mastit olmayın erken müdahale edin