Bebeğim 12 aylık, bu sabah iyiydi oglen 2 gibi ateşi cıktı ara ara öksürüyordu alerjik oldugu icin ona bağladım cok nadir bi öksürüktü. Ateşi hala düşmedi 4 saatte bir calpol veriyorum ayagına zeytinyag sarımsak sürdüm. Uyurken salyası aktı öğlen. 1 haftadır ishal.. acaba üşüttü mü yoksa dişten mi? Yukardan bir tane patladı gözüküyor toplamda 5 dişi var :( hastaneye gitsek mi ne yapsak bilemedim, uyuyor şimdi :(