Minikkediiiy Sekizinci aydan beridir aynı kiloda. Vitamin değerleri güzel yemesi güzel kaç test yaptırdım niye almıyor bu çocuk niyee bıktım artık herkesin zayıf demesin şunu yedir bunu yedir ah yavrum süzülmüş vah yavrum çok zayıf bıktım arkadaşlar gerçekten :(
Serpil51 Minikkediiiy 12 aylık 8.5 aylardır böyle hiç artma yok yani 2 yaşında 10 kiloyu bile bulamaz gibi 😕😕😕 Yemesi iyi oluyor diyorum bu ay kesin şu kadar almışttır bi gidiyoruz sıfır sıfır boy kilo aynı
bluekoala Minikkediiiy ben oglumun kilosunu söylemiycem tombiş bebek sımdı söylersem cok bilmişler atlar. Senın yerınde olsam kafama takmazdım canım bence genetiktir ya ben boğaza düşkün degilimdir ama eşim ve görümcelerim obezdir ve aşırı aşırı yer onlara cekmiş. Bazen diyorum keske bana çekseydi. Ne yaparsan yap almıyosa genetiktir. Kabullen bence bu cocuk almıyor diye. Görümcemin kızı 2 yasında 10 kilo ve o hiç yemiyor o kabullendi benım kızım hep zayıf olcak ve yemege düşkün olamayacak diye. Sende kabullenmen lazım sürekli kendini üzersin😕
Prensesannesi28 Minikkediiiy benim kızımda 13 aylık olcak ve 9 kilo bile değil, bende artık çok zayıf söylemleerinden bıktııımmmm yolda durdurup soranlat bile oluyo ayy çok küçük duruyor diyolar insanlar ne kadar rahat ya
Serpil51 Minikkediiiy kilo aldıran sağlıklı tarifler var denemek lazım da bizde birde kabızlık sorunu ve süt alerjisi var ne yedircem bilmiyorum her günümüz lavmanla vs geçiyor çok zor
Astalavistaaa Kızım da aynı 15 aylık 9700. 12 aylıkken 9 kiloydu almadı doğru düzgün, ve gayet de güzel yer maşallah. Çok hareketliyse normaldir bence hep öyle avutuyorum
Durucilla Benim kızım 12,5 aylık 8200dü. Bir haftadır tatildeydik. Her gün düzenli olarak meyveli yulaf ezmesi yedirdim. Özellikle muzlu. Bugün tarttık 8600 olmuş. Ağlayacaktım :(
Minikkediiiy Durucilla Her gün muz yer elma yer valla çok güzel yemekler yaparım sırf onun için sağlıklı beslensin diye kemik sulari daha neler ama yok almıyor
Mstfaslhnalprsln12 Minikkediiiy aynı benim oğlum da öyle 17 aylık rn son 8.5 kilo ydu benim oğlumun da testleri yapıldı temiz çıktı sadece demiri düşüktü başka bir sorunu yok ama kilo almıyor sabah kahvaltısı yaptırmak ölüm gibi bir şey çorba içerse içiyor yoksa hiç bir şey yemiyor
Caglagunes13 15 aylık 10 kilo bana sürekli zayıf vs diyo akrabalar vallahi memlekete gidesim gelmiyor. En yakın arkadasımın kızı 2 yaşına girecek 20 gün sonra 11 bucuk kilo bana diyor seninki gayet iyi diye ama işte
CatBoy Minikkediiiy Genetik olunca hiçbirsey kar etmiyor. Denendi onaylandı. Tüm tahlillerini, tetkiklerini yaptırdık. Farklı doktorlara götürdük 2.5 yaşında 11 kilo. En son bir doktor bana bakıp sende aynı ince uzunsun senin gibi olacak annesi dedi. Sağlıklı beslemeye devam ediyorum.
Bal-Kaymak Minikkediiiy 14 aylık olmak üzere 9.500gr. 9 aylıkken 9.300grdı. o zamandan beri almıyor sadece boyu uzuyor. Ama benim oğlumun iştahı da kapandı. Hiçbir şey yemiyor beni çok zorluyor. Bende test yaptırdım herşeye bakıldı. Şükürler olsun sorun yok ama kilo almıyor. Sadece meyve yiyip su içiyor. Yaptığım şeylerin tadına bakıp 2.kaşığı tükürüyor. En sevdiği şeyleri bile yemez oldu. Doktor sonuçlarda sıkıntı yok hareketliliği çok fazla kilo almaz boşuna dertlenme diyor. Çok ama çok hareketli söylediğimde inanmazlar ama gördüğü zaman herkesin tek dediği Rabbim sana güç kuvvet versin bu ne böyle. Nolcak halimiz bilmiyorum
Ebruli101 Minikkediiiy benim oğlum 25 aylık 10 kilo 😊 yeme düzeni yok bi yerse üç gün yemez öğünü vs zaten yok insanlarin konuşması sinirlendirdiriyodu öyle ki ağladığm da oldu yemedikce ama baktım ki değişen bişey yok yapıyorum herşeyi önüne koyuyorum yerse zaten yiyor yemezse zorlamayla hiç yemiyo☺️ balık yağı falan da aldım fark etmedi bünyesi o şekilde diye kabullendim artık çok şükür bağışıklığı güçlü hasta falan olmadı maşAllah 🧿