Leylakaya Merhaba bilgisi olan cevap yazabilir mi bebeyim 17 günlük iki gündür kakasını yapmıyor ve cok huysuz ne yapıcamı bilmiyorum normal mi acaba. Kendi sütümüde veriyorum ama yetmiyor abtamilde veriyorum düzenli içiyor ama neden böyle oldu anlamadım 😞
RundownMom Leylakaya 10 güne kadar yapmaması normal kabul ediliyor ama gazı olabilir. Muhtemelen ondan ağlıyordur
Alpbeybi Leylakaya sadece anne sütü alanlarda 1 haftaya kadar normal diyorlar ama mama da alanlarda bilemiyorum. Doktorumuz bize zeytinyağı içirmeyi ya da zeytinyağlı kulak çubuğuyla poposunu uyarmayı önerdi. Mamasının içine 1 çay kaşığı koyabilirsiniz. Poposunu uyarınca hemen yapıyor benim bebe
Ltblgrnk Leylakaya biraz poposuna zeytinyağı sür bi de karnına masaj yap bende işe yarıyordu sen de bol su iç
esrasyaa Leylakaya aptamil benim bebegimde de yapmisti boyle mamayi birakinca gecmisti. Bırakamiyorsanizda degistirebilirsiniz markayi bi cok kisiden duymustum ayni problemi
Astalavistaaa Mamaya başlayan bebeklerde oluyor kabızlık, kızımda da olmuştu. 1 haftaya kadar normal karşılanıyor. Hiç yapamazsa kulak pamuğu ile popya destek verip yapmasını sağlayın
Aygnnezgii Astalavistaaa Bende bu şekilde.yaptiriyordum sağa.sola.hafif baskı uygulayarak uyarı veriyordum
Bal-Kaymak Leylakaya Mamasının içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin. Sadece anne sütü ile 1 hafta yapmaması normal ama mama da alıyorsa yapmalı. Popo uyarma yapma sonra alışkanlık olur. YouTubedan gaz çıkarma bağırsak rahatlatma egzersizleri var onları izle bebeğine yap. Rahatlar. Belki mama da iyi gelmemiş olabilir doktor belki mama değişikliği yapar.
GiybetReis Leylakaya doyduğunu çiş sayısından anlarsınız. Kaka 10 güne kadar normal. Gaz sancısı vardır. Biogaia kullanabilirsiniz.Mamaya yarım çay kaşığı zeytinyağı damlatabilirsiniz. Tabi doktorunuzada danışın bize öyle tavsiye etmişti. Bizim kız ek gıda dönemine kadar 4-5 günde 1 yapıyordu😊