Cansuyutir aynıları ben de de oldu canım hep korktum, boğuluyormuş gibi uyandım, üşüdüm, titredim, bebeğime bir şey olacak korkusu öküz gibi otururdu içime. Bol bol dua et🙂 korkutma kendini hem yorgunluktan hem de hormonlarımızın, değerlerimizin birden düşmesiyle oluyor 😇