ikizannesi24 Merhaba kızlar kocaelide beğendiğiniz, memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı yenidoğan prematüre ikiz bebeklerim var onların takibi için gideceğim bulamadım henüz önerilernizi bekliyorum ☺️
Seyyid_Ali_2021 ikizannesi24 Kesinlikle şiddetle konak hastanesi Eren Sağıroğlu derim kızım 8 sene önce doğdun da ne doktor gezdim 1sene boyunca havale ateşleri vardı böbrekten hiçbir doktor anlamadı böbrek büyümesi varmış Eren Sağıroğlu Allah razı olsun tedavisi başlattı 3senede yendik ve böbrek geriledi büyüme bitti şuanda oğlum 1aylık yine Eren Sağıroğlu gidiyoruz git dua edersin ilaç antibiyotik kolay kolay vermez bir hastalığı teşhis eder direk isabet eder
Seyyid_Ali_2021 ikizannesi24 Kızımda sopalı devlet hastanesindeydi Eren Sağıroğlu ona rağmen okadar ilgili saatlerce ilgilenen bıkmadan usanmadan konuşan hastası en yoğun bir doktor sonunda konağa geçti ve hastaları hep peşinde gece kaç olursa olsun dönüş yapar abi gibi doktordan ötedir bilgisi uzmanlığı anlatılmaz sadece bir giden 2.ye dua ediyor kızım adı Ravza Allah razı olsun kızım böbreği kurtardı
Ebru2ozturk ikizannesi24 Gebze medikal Park Memet Emre dibek çok iyi yada istagram dan bakın ceklinik can emeksiz çok iyi doktor
Asafecrin ikizannesi24 kocaeline kayınvalideme gittiğimde oglum rahatsızlanmıştı Kocaeli dilovası devlet hastanesi Saime Tuncer ilk gitmeme ragmen o kadar güzel ilgilendi ki sanki yenidogan bebekmiş gibi
ikizannesi24 Seyyid_Ali_2021 çok geçmiş olsun canım öncelikle bende konakta doğum yaptım yoğun bakımda kaldılar ordan ilk randevularını salih kuyumcuoğluna almışlar oraya gittik ama kapıda sorduğumda da herkes eren beyi önermişti salih beyde iyiydi de yüzeysel baktı o yüzden içime sinmedi pek
Seyyid_Ali_2021 ikizannesi24 Aman aman Salih kuyumcuoğlumu ben sırf doğumumu Eren Sağıroğlu için konakta yaptım doğumuma girmesi çocuğumun ilk o muayene etsin diye Salih kuyumcuoğlumu kesinlikle istemedim baş hekime kadar eşim doğum ücretini verirken oraya çıktı söyledi Allah’ıma şükür Eren Sağıroğlu gibi doktor var
ikizannesi24 Ebru2ozturk gebze biraz ters kalıyor bize ayağımız alışmamış aslında daha yakın ama ☺️ Yine de aklımda olsun canım sağol
Seyyid_Ali_2021 Öyle Bir böbrek büyümesi tedavisi gördüm ki devlet hastanesinde olmasına rağmen okadar ilgili bilgisiyle sabırla çocuğumun böbreğinin teşhisden sonra bırakmadık peşini
Ecremm Bende doğumumu konakta yaptım. Salih kuyumcuogluya bende çok ısınamadım ama sağolsun sorduğunuzda saat kaç olursa olsun cevaplıyordu ama cevapları beni tatmin etmiyordu. Arkadaşlarımın da tavsiyesiyle Ben şuan özel ilgi çocuk Hastanesi’nde sevil hanıma gidiyorum memnunum.
ikizannesi24 Ecremm biz daha ilk muayenelerini olduk orada iki hafta sonra tekrar gideceğiz adamın kötü bir şeyini görmedim dediğim gibi ama içine sinmeyince olmuyor ☺️
Ecremm ikizannesi24 adamın kötü bı yani yok sorduğunuz soruları yanıtlıyor yalnızca tek cevap şeklinde. Buda beni tatmin etmedi . Yani ilk çocuk zaten tecrübesiz oluyoruz. ama hakkını yiyemem Bilgisi fena değil . Sorduğum soruları yanıtsız bırakmadı hiç. Ama dediğim gibi tek cevap şeklinde .yani şundan dolayı şöyle olabilir filan demiyor. Mesela Ben soruyorum bundan dolayı olabilir mi diye evet diyor. Yoksa kötü bı doktor değil. Herkesin beklentisi farklı oluyor.
ikizannesi24 Ecremm ben kadın doğum doktorumu da bu sebepten değiştirmiştim 27. Haftada o yüzden bu doktora da gitmeyi düşünmüyorum dediğiniz gibi tecrübesiziz ve o an aklımıza da gelmeyebiliyor onların bize daha çok şey söylemesini bekliyoruz☺️
Mrvby08 Hülya göcük akademi de ve özel Kocaeli hastanesinde iki hastanede belli saatler bulunuyor. Programı biraz yoğun ama çok titiz ve iyi bir doktor whatsapp dan her soruma dönüş sağlıyor takip ediyor gerekirse arayıp konuşuyor sizinle. Sadece bazen beklemek zorunda kalıyorsunuz hastanede