Canparcam06 🤧bende öyleyimm bi zorluyorum süt olsjn diye ama sütüm az yani millet sağıp dolaba flan atıyorum diyo dolaba atacak kadar çıkmıyo bebeğime günlük yetecek kadar üretiyo yememekten kaynaklı olduğunu düşünüyorum üzücü bi durum elimden bişey gelmiyo burda yemek yapacak kimsemde yok tek başıma ne bulursam öyle geçiştiriyorum ama sıkı yediğim gün hemen sütüm fışkırıyo yemek önemli 32 günlüğüz biz ne yap et kendini zorla bence