Karanim25 Kızlar ben yeğenimden temaslıyım ve 4 aylık bebeğim var. İlk doz aşımı olmuştum. Sorum şu bende pozitif olursam bebeğimi nasıl koruyacağım? Çünkü emziriyorum. Ona geçerse bebekler de nasıl seyrediyor bu illet? Lütfen cevap verin
3rva Karanim25 hiç korkma benğm bebegim 1 aylık kenn babasından dolayı pozitif ti eve gelen ekipler ateş olmazsa korkayın deidler sadrce 1 gün huysuz oldu sonrası hiç bişey olmadı bebekler yetişkinlere göre daha kolay atlatıyomuş bu süreçte bol bol emzir