Arkadaslar bebeğim prematüre 1900 kilo netten araştırırdgımda 2 kat kıyafet giydirin diyor ama ben hep tek kat giydirdim normal bebek gibi bazen bere takıyorum bazen takmıyorum doktora küvözden çıktığında dikkat etmem gereken bsy barmı dedigimde bsy demedi cünkü siz nasıl giydiriyorsunuz bakıyorsunuz