Sadecezeynep Eyllece aynen canım genelde trendyoldan uygun bulunca stokluyorum baya bi bez var şuan elimde 2-3 ay yeter benim kıza
Eyllece Sadecezeynep fiyatları bencede daha uygunms cnm bende öyle yapıyım. Artık 3 numara alcam braz büyük ama orta yolu yok :) onu kullancaz büyük büyük
Nefesimkizim Balyanak_annesi extra cok daha iyi hem cok ince hem iz yapmiyor kalibi genis ben naturalde aldigim bedenin extrada 1 beden kucugunu aliyorum