EsraZeynep06 Kızlar bebeğim 26 günlük hemen hemen ilk günlerden itibaren sağıp buzluga atıyorum ama kalıcak uazık olucak diyede üzülüyorum gercekten ihtiyacı olan birisine vermek isterim . Ankarada yaşıyorum
Olric11 EsraZeynep06 böyle postlar görünce içim burkuluyor sizlik değil oğlum kuvezde kalmıştı anne sütüne ihtiyaçı vardı sütüm gelmemişti 20 gün benimle birlikle arkadaşımda doğum yapmıştı rica etmiştik vermemişti 😞 bir kişi den de rica etmiştik vermemişlerdi çok şükür oğlum büyüdü 9 aylık ama içim bir tuaf oluyor
mucizelerin_annesi Olric11 yok artık böyle bir şeyi nasıl geri çevirirler ya bizde yattık kuvezde 65 gün ah o pompayla göğüs yaraları
Mbal EsraZeynep06 9-12 ay arası buzluğunuzda saklayabilirsiniz sütlerinizi. Ek gıdaya geçtiğinizde kullanabilirsiniz vs. Neden vermek istiyorsunuz?
Berenkooommm EsraZeynep06 ilk zamanlar çok gelir sonra azalır o günlere saklayın derim 9-12 ay saklanıyor buzlukta ek gıdaya geçtiğinizde çok faydası olur
Olric11 mucizelerin_annesi bana verirse kendi bebeği belki aç kalabilirmiş ki maşallah iki göğsünden de süt fışkırırdı benimde yara olmuştu süt gelmiyordu neler neler