2021 Merhaba anneler… Eltimin bebeği oldu 5 5 günlük. Gaz sorunu başladı nurse harveys diye gaz damlası almışlar ama 0-1yaş aralığında 20 damla verilir diyo.. O kadar veririlir mi bilginiz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Papatyamsi Nil-Mila 2021 bizimde tekk caremiz o damlaydi suan 4 aylik olduk ilk zamanlar cok kullandım bebegime nurse harveysi ama hic hatırlamıyorum kac damla verdigimi 😇
Sareeninannesi 2021 işe yaramıyo valla piyasada kullanmadığım damla kalmadı 6 ay oldu hala gazlı şu an uyuyo ama kıvranıyo
emirinannesi3434 2021 biogaiga kullanıyorum şimdilik çok memnunum nursr harvesy 1 aylıktan sınra kullanıyor
Tugbakivanc 2021 çok küçük daha 1 aydan sonra veriliyor doktora danışarak kullansın bence. Ayağına sıcak havlu koyabilir.
Snmhsn Ben oğlumda kullanmıstım bı tek o damlayla care bulmustuk ama 1 aylıkken baslamıstık gunde 20 damla veriyordum
Tugbakivanc 2021 o halde 4-5 damladan fazla vermesinler bence o da çok kullanmak istiyorlarsa. başka yöntemler kullansınlar karnına masaj yüzüstü yatırma ayağına sıcak havlu saç kurutma makinesi vs.
Ayseg 2021 bnm kızımda 2 aya kadar gazliydi nurse h kullandık 5 damla veriyordum karnın üstüne yatırsin Bn çok çektim sabaha kadar ama şuan şükür 6 aylık olduk yok
PoyrazinAnnesi26 Ayseg doktorunuz mi dedi 5 damla diye benim doktorum sabah 20 akşam 20 dedi tabi ben 15 veriyorum çevremde de doktoru 20 diyen vardı hatta
Tosbik_berram 2021 canım benim kızımda da doğduğunda o sorun vardı, ama 20 damla.asla vermedim olmaz kaldırmaz zaten, 4 yada en fazla 5 damla verdim. 2 aylık suan 10 damlaya yakin veriyorum cokda iyi geliyor🙂
Mineminik Kimyon tohumu alın, bi cezve kaynar suya Bi tatlı kaşığı kimyon tohumu demleyin her öğün aç karnına için. Bebeğe de günde 3 4 çay kaşığı içirebilirsiniz çok rahatlatıyor.