Bugün hoppala yaparken gülünce fark ettim yeni patlatmış yaaa nasıl mutlu oldum aslında 2 3 gündür elimi yıkayıp damaklarini kasıyorum rahatlasın diye ısırınca bi iğne batar gibi olmuştu ama baktığımda göremedim dedim bana öyle geldi galiba birde 1 haftadır falan ara ara basında sıcaklık hissediyordum burnu falan akmaya başladı öksürük halsizlik te çabası grip oldu zannettik doktor bile bakmıştı dis mi diye cuma günü hatta ama değil demişti meğer dis cikartiyomus kurban olduğum nasıl mutlu oldummmm🤗🤗🤗