Kızlar bizim çocuk odasında prizi niyeyse aşağıdan yapmışlar bende korumalıkla kapattım oğlum iki yaşına girecek nerdeyse yatağına çok yakın priz. O yüzden gece lambası takamıyorum oynuyor. Bu gece ne yapacağım bilmiyorum karanlık olunca göremezse bir yerini vurur diye korkuyorum. Yarın ilk iş bakacağım sticker gece lambası falan ama şimdilik nasıl ışık sağlarım aklına bir fikir gelen varsa yardımcı olabilir mi?