Aley_ Linva Bu postu yeni görmem.🌸 Hayırlı olsun bordomm, sağlıkla büyüsünler güzeller.🥰❤️ Sen nasılsın?
Linva Aley_ teşekkür ederim canım😘 iyiyim şükür büyük biraz zorluyor ama idare ediyoruz. Sen nasılsın?
aLmiSmomS Linva ben ağız ve diş sağlığı teknikeriyim üniversite de staj yaparken öyle bir bebeğimiz gelmişti daha 3 günlüktü takip edilecekti böyle bir durum normal, işleyiş nasıl oluyor bilmiyorum ama 🙂
Deletedmom4444 Linva Cok sukur canim bende Tugra ile ugradiyordum cok sukur bugun emeklemeye basladi 😍
Linva Deletedmom4444 oo hayırlı olsun mu demeliyim yoksa geçmiş olsun mu bilemedim ☺ ona burdan evi iyi dagitmalar🤌🏻😅
Mavisimbenim Linva bizim tanıdığımızın dişli doğdu emmesine engel oluyorsa dişi alıyorlarmış böyle biliyorum
Deletedmom4444 Linva Ahaha vallahi benfe bilmiyorum da hayırlı olsun de bence.Suan bi heyecan yurumesini ,kosmasini ,konusmasini bekliyorum.Bebe premature olunca insan bi an once herseyi yapsin riskli bebek demelerinden kurtulalum istiyor.
Linva Boncuk21 merhaba,12 gunluktu galiba çekildi. Şuan birinde Alt dis çıktı. Çıkıyor yani yerine. Zaten o dişler Süt dışı değil, neonatal dişler
Linva Boncuk21 rica ederim🌸 o dislerin kökü olmadığı için etten sıyrılıp düşüyorlar. Bu da boğulma tehlikesi yaratıyor. Kizlarimda biri hiç ağlamadı diğeri de biraz ağladı. Zaten çekim öncesinde gazlı beze bir ilaç döküp uyusturmuslardi. Doktorunuzu dinleyin mutlaka.