miniginannesi20 Kizlar cok kotu grip oldum burnum akiyor hapsuruyorum. Doktora gidiyorum 2 gundur ilac vermedi. Napca. Sasirdim bebegime gecermi acaba
minikmerinos miniginannesi20 udi hindi yağı alın mutlaka aktarda var ağza ve burna sabah akşam damlatın çok iyi geliyor biz bebeğimize ve kendimize hep onu kullanıyoruz hatta şuan da da mevsimsel usuttuk balgamı falan çok kesiyor doğal bir zararı yok
nursocum miniginannesi20 nane limon ıhlamur içebilirsiniz. Eğer öksürük varsa pekmez tereyağ kaynatıp için çok geçmiş olsun