İyi akşamlar. Cuma günü eşimin amcası hanımı çocukları ve onların eşleri vs 20 kişi akşam yemeğine gelecekler. Ben önce mercimek çorbası sonra ortaya koymak için içliköftr, mantı, paçanga böreği sonra işte turşusudur cacığıdır masada olacak salata olarak gavur dağı salatası, köz patlıcan salatası düşünüyorum. Ana yemek tepsi kebabı ve pilav olacak. Tatlı ise bi sütlü bi şerbetli düşündüm Kıbrıs tatlısı ve dondurma ile servis edeceğim künefe tatlısı sizce menüm abartı mı ? Kalabalık olacak herkes doysun istiyorum .