Hepinize teşekkür ederim kızlarr ayrı ayrı yazamadım.4ay 3 günlük bebeğim fakat aşırı derecede obur bu mama döngüsünden yoruldum artık ya zaten uyku yok bişey yok iki saatte bir 1.buçuk saatte bir deliler gibi acıkıyo üç saati çok nadir buluyo yani bir de öyle 90 falan değil 2 saatte 1 150 cc içiyor ya bu yüzden merak ettim bizde mi bi anormallik var diye var galiba yani