Zeynepmesut bizde sma kullandık bebelac ve aptamıl ıle kıyaslayınca en ıyısı . Doktora sordugumda bebeklerde refleks emme ıle bagırsaklar calısır . Zamanla duzene gırer demıstı . O yuzden sıkıntı yapmayın bır de ben kendım takıp ettım . Kayısı falan yıyınce cocuk da sık kakasını yapıyor yedıklerınızı de gozden gecırır ıstersenız ☺️