Bebeğim doğduğundan beri bu soru ve sorunla yaşıyorum. Acaba iyi anne miyim? İyi anne olmak icin ne yapmalıyım ? Biliyorm her bebek için annesi en iyi annedir ama şu yetersizlik hissi bırakmıyor yakamı. 6 aylık oldu hala geceleri alarm kurup emziriyorm . Ek gidaya gecicez her şeyin organiğini araştıyorum. Yogurt , peynir , labne , bebe bisküvisini kendim yapıyorum. Ay ay aktiviteleri takip edip uygulamaya çalışıyorum. Oyun matında biraz oynasa alıyorum kucağıma benle vakit geçirsin diye. Bunlari övgü ya da takdir duymak icin yazmıyorum hepimiz böyleyiz çünkü .ama en ufak bi hata da örneğin terlemiş sırtı farketmemişim vicdan azabı sarıyor beni . Hasta olsun sorarım sana diye kavga ediyorum kendimle. Her duamla iyi bi anne olabilmek var. Her gün kendime soz veriyorm daha iyi bir anne olacağıma darı ama ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sizce iyi anne olmanın özellikleri nedir ?