Bebeğim 8 aylık 8 kilo şuan için kilosundan şikayetçi değilim çok zayıf da değil kilolu da değil ama atak dönemlerinde özellikle çok iştahsız oluyor ek gıdayı reddediyor kullandığınız takviyeler var mı iştah açıcı olarak ne kullanabilirim. D vit hariç bir şey kullanmıyorum onu da haftada bir iki kez veriyorum güneşten alıyordur yaz döneminde diye