Emirinannesiiiiiii Bebeğimde gaz sorunu var çikolata gaz yapıyor sindirimi zor diye okudum Google da Gaz yapmayan tatlı bilen varmı 😂
aycangulcan8090 Emirinannesiiiiiii ay ben hep yiyorum demek cocuk ondan hep sancılı😨 baklavada yemistim baya ama yiyyince bol su icince göğüslerim sut doluyordu keske herseyden yesek
Mom587 Emirinannesiiiiiii bnde sabır bnim bebek gazlı kolikdi yemedim. 4 bucuk ayliyiz biraz düzelme var yeni yeni yiyorum. Hâlâ çay khve paketli gida yok. Şimdi de sütümü azaltmamak için ona göre besleniom..annelik sabir özveri.
Asenana Emirinannesiiiiiii ben her şeyi yiyordum bebeğimin bi dönem gazı oldu o zaman da herşeyi yedim kuru fasulye bile 🙄 hiç farklı bişe olmadı
Emirinannesiiiiiii aycangulcan8090 Çikolata için öyle okudum baklavayı bilmiyorum bende yemiştim bilmeden çocuk maf oldu
cansuakyz Eğer süt ürünlerine karşı alerjisi yoksa eger baklava yapabiliyor şekerli olduğu için ama kızımda Süt alerjisi var hamurunda süt veya yoğurt oldıpı için ne zaman yesem huzursuz oluyordu
tekgamzelimm Emirinannesiiiiiii süt gaz yapar doktor bana sütsüz sadece helva yapabilirsin demişti bir de alerjisi vardı
Rabiazulal Bizimki süt alerjisi malesef ne baklava ne çikolata dondurma hepsi gitti hayatımdan bi lokma halka tatlısı başka yok😂
Mommy_bee Rabiazulal pilav yedim amnem tereyag katmis unutmuş ne yapmam lazim? Dün de yemistim o pilavdan sabah gaz sancısı coktu bebegimin belki o yüzdendir.
Rabiazulal Mommy_bee biogia kullanıyorum bn canm sıcak suya yatırıyorum masaj yapıyorum kaka yapana kadar geçmiyo o sancı malesef
Mommy_bee Rabiazulal anladim biogaia gece yatarken veriyorum sab simplex kullaniyorum verdim simdi belki etki eder. Sagolun.