Kızlar bebeğim 8. Ayına girdi ben ilk tarımlara başladığı zaman çatalla ezip veriyordum taneliydi ancak 1 aydır blender dan geçirip veriyorum ve hiç memnun degilim bence bebegimde memnun değil çünkü çiğnemek istiyor bi yazı görmüştüm ki o yüzden blender dan geçiriyorum çocuğunuzu allaha emanet buyutmeyin boğulma riskiyle buyutmeyin diye ya bu kelime aklımdan çıkmıyor o yüzden çok korkuyorum ya boğazına kaçarsa diye. Nolur cesaret verin bana da taneli verebileyim ya siz nasil veriyorsunuz 8 aylık ben bakıyorum bazı çocuklar bütün yiyorlar güzel öğretemiyorum diye kendime kızıyorum ilerde daha fazla sorun yasarim diye ama sorun yasa var bozulmasından kötü mü diyorum çok ikilemdeyim ama artık gene çatalla ezeceğim 1 yaş öncesi sizce eline vereyim mi bisküviyi veriyorlar eline herkes ben asla veremem lütfen yardımcı olun kızlar ici mi döktüm kafam çok karışık. Okuduğunuz için teşekkürler lütfen yardımcı olun.