Minikannesiii0655 Kızlar bebeğim 3 aylık akşam aşı olmaya gidicem aşıdan sonra emzirme olayı nasıl oluyo sağım yapmam gerekiyor mu
Eylusunannesiii Minikannesiii0655 hayir direk emziriyosunuz iki dozuda oldum emzirdim sıkıntı yasamadik☺️