2021mom benim kızda 4,5 aylık ilk zamanlar gaz sancısından cinnet geçiriyorduk birçok marka gaz damlası kullandık pek faydası olmadı. Şimdi eskisi kadar gazı yok çok şükür. Zaten doğru damlayı bulana kadar çocuk büyüyor ve biz hiçbir zaman doğru damlayı bulamadık 😒