Deletedmom444 Bugün doktora gittik iki gündür çok kusuyordu mide kapağı gevşemesi dedi Gaviscon verdi günde 3 kere kullanıyoruz 30 günlük bebeğim aynısını yaşayan var mı
ayazlianne Deletedmom444 canım ultrason da mı anlaşıldı . 3 gündür hastanede yatıyoruz aşırı kusmadan
Deletedmom444 ayazlianne yok canım kusması yoktu birden ağız dolusu kusmalar başladı birşeyler sordu midesini falan dinledi öyle söyledi mide kapağı gevşemiş dedi
CanAilesi Mehtap merhaba. Toz gavisconu nasıl kullanıyosunuz ? Tek poşet tozu 1 seferde mi veriyosunuz?
Deletedmom444 [bilinmeyen] bende doyduktan sonra bir tatlı kaşığı su ve iki tatlı kaşığı mama ya da anne sütü ile karıştırıp biberonla veriyorum ama bugün kalan mamasına karistirdim mesela
Deletedmom444 [bilinmeyen] canım bana 7 gün kullan demişti bende yedi gün kullandım bıraktım daha bitmedi kutuda var yani ama sen telefonla bir sor istersen şuan düzeldi tekrar ederse tekrar doktora götürürüm çok az süt kesiği gibi kusmaya başladı o.da sanırım gazi varken