biradamavisi doğduğu gece verdim, 18 aylık oldu. O bırakana kadar bıraktırmaya niyetim yok. Bebekler 3 yaşına kadar kendi kendini sakinleştirmeyi bilmiyor, atak dönemi, sinir krizleri, sendromlar derken emzik büyük kurtarıcı oluyor. Çoğunlukla sadece uykuya geçişte emzik kullanır, beşikten alınca atar emziği ama huzursuz ve hırcın olduğu günlerde bırakmak istemez bende salı verdim. 2,5 aylıkken 6 hafta meme reddi yaşadık, emziği bıraktırmadan atlattık. Emzirme danışmanım biberonun meme reddi yaptığını ancak emziğin yapmadığını savunuyor. Beşiğinde 5 adet, yedekte ise 2 adet emziğimiz var hep 😁