Kızlar eşim de şeker çıktı 1 hafta önce, daha önce hep ayağının altının yandığını söylüyordu şekerdenmiş. Şuan ilaç kullanıyor ama ilaç ona ciddi yan etki yapıyor. Çok özür dileyerek söylüyorum ishal,kusma,mide bulantısı, karın ağrısı,halsizlik falan yapıyor. Sabahları kalkamıyor resmen zor ayakta kalıyor. Uçkun kökü ağacı aldık hergün kaynatıp veriyorum sabah akşam birde bir macun aldı aktardan iyi geliyor demişler onu yiyor hergün. Onun dışında zaten uzun zamandır yemeklerine çok dikkat ediyorum. Kahvaltı süt ve süt ürünleri bol bol yeşillik falan veriyorum. Yağlı şeyler,et,ekmek, şekerli şeyler tüketmiyor. Ama yine de düzelmiyor lütfen şeker hastalığını atlatmış olanlar bana nasıl,ne şekilde geçirdi söyleyebilir mi?