Arkadaşlar merhaba adete yakın ovülasyon testinde çift çizgi olupta sonrasında gebe kalan var mı acaba. Normal gebelik testim yoktu bugün de pazar eczane bulamam uzak. Hem gebelik hem ovülasyon testim vardı ikisi bir arada yaptım biri net diğeri silik