zhrayca2001 Canım, emziremesen bile biberon mama seçeneği var. Tabiiki kalkıp sana boşver emzirme demiyorum yanlış anlaşılmasın ama tırnak batığı basit bir şey değil. Kanıyor dedin bir de, Allah muhafaza eğer müdahale edilmezse kangrene kadar yolu var bunun.