nursocum mom073 işçilik gibi duruyor oğlumun boğumları da öyle yıkarken şampuan kullanmadım bişey sürmedim oraya geçti annem karpuz kabugu sürdü o geçirdi dedi ama bilemedim ☺️
mom073 nursocum evet kuzum isilikti çünkü güzelce yıkadım kırıldım sudocrem sürdüm şuan geçti bi kaç kızarıklık kaldı sadece😍