mom073 Ne olduğunu bilen var mı güzel anneler bugün ortaya çıktı. Alerji mi yoksa sıcaktan mı oldu bilmiyorum. Hiç terlemedi pişik mi yoksa anlayamıyorum.
ZumrAsel mom073 sıcaktan olmuş bulundugnuz yer çok sıcaksa oluyo. Benm kızımda da bayram da olmuştu her yeri çenesinin altı kabuk gibiydi artık. Serin tutun bebeği, duş aldırın her gün. Geçiyor kendi kendine nemlendirici de sürün.
Svly1212 mom073 umarım yanlış bilgi vermem benim kızımda da olmuştu sıcaktan 4 5 gün oldu ben de güzelce yıkayıp pudraliyordum hemen endişe etmeyin insallah önemli bisey değildir bebeklerin cildi hassas olabiliyor böyle şeyler
Anneogulll Oğlumda aynı şekilde çıkmıştı isilik bu ya hergun yıkayıp krem surmustum öyle geçti ve kaynananlar su falan içirip boğaz kısmını hep islatrlardi bana getirene kadar mahvoluyordu öyle kıpkırmızı oluyordu ondanda ölüyor olabilir
nalanablaa mom073 merak etme annesi alerji değil büyük ihtimal. öyle olsa bile korkulacak bi durum yok