lidyahsn Merhaba herkese bugün 2 aylık olduk ama bir kaç gündür bebeğim sol elini emmeye başladı. Aç veya tokken fark etmiyor baya baya iştahlı iştahlı emiyor hatta uykuda bile yaptı. Geçici bir şey mi bu kendiliğinden bırakır mı müdahale etmelimiyim
Asilinannesi1 lidyahsn 3 ay 18 günlük oğlum artık yumruğunu falan sokuyor ağzına kolunu bazen bizim elimizi kapıp ağzına sokmaya çalısıyor😂 çok norml canım oral dönemdeler müdahale etmene gerek yok🌺
Lokmam lidyahsn 70 günlük oğlum 2 aya yakınlen basladı doktorumuz normal oral donemı baslıyor once ellerini kesfedıcek sonra esyaları yanı guzel bısey gelişimin normal gittiğini gösterıyor 🦋
MeryeminAnnsi lidyahsn mudahale etmemelisin tabiki bu sekilde vazgeciremezsn dogal gelisim süreci elini keşfediyor
lidyahsn Asilinannesi1 yani geçici bir şey mi öyle iştahlı emiyor ki burnunu falan kapatıyor eşi korkuyorum nefessiz kalacak diye
Rabiacelebi Aynı postu bende açmıştım normalmiş canım oral dönemdermis yani ellerini kesfetme dönemi bizdede durum ayni mudale etmene Grek yok geçici bir durum
lidyahsn Rabiacelebi uykuda da dikkat ettim de burnunu falan kapatmış elini emerken korktum nefes alamaz diye