Merhaba anneler , bugun kocami nöbetçi eczaneye yolladim Aptamil pregonin AS 400 g Hipo-alerjenik almiş 270 tl interneten baktim fiati 45 tl geri goturdu vermiş ordaki kadin demiş internete Migrosakiler orginal degil ? Sizce kazık degilmi !? 🙄 gerçek fiatın bilen varmi ?