Sarekuzu_19 snowflake evet bu şekilde onada tercih veriliyor ama daha önce bir önlisans programından mezun olduysaniz sınava girmeden ikinci üni kapsamında okuyabilirsiniz
Emine_1245 Ilk defa üni okuyacaksanız yks sınavı sonucu ile tercih yapabilirsiniz. Ikinci üni olarak okuyacaksanız direk istediğiniz bir bölümü tercih edip okuyabilirsiniz
snowflake Emine_1245 ilk defa okuycam ama araştırdığımda kayıtları önüme böyle bi yazı çıktı birde sınav tarihi de temmuzun 4ü diyor
snowflake snowflake nerden kayıt yapıcam tarihi hangi gün puanlar nedir bulamadım bana yardımcı olurmusunuz
Emine_1245 snowflake Canım bu yıl ki yks sınavına girmedin galiba. Bir dahaki seneye girip tecih yapabilirsin. Açık öğretim de barajı gecsen bile yeterlidir
Beybiligirl Adım adım yazıyor. Burayı takip ederek kayıt olabilirsiniz. Yks’ye girdi iseniz. https://www.anadolu.edu.tr/acikogretim/nasil-ogrenci-olabilirim/yeni-kayit
snowflake Emine_1245 girdim canım açık öğretim puanlarına yeter mi bilmiyorum barajı da geçemedim 139 yinede bı bakım dedim