kızlar bu yaşıma kadar adetim hep düzenliydi ta ki 2 ay önceye kadar. 2 ay önce 15 gün gecikti neyse oldu bitti 10 gün geçti derken regl belirtisi olan göğüs hassasiyeti oldu. ertesi gün de ilişki sonrası kıpkırmızı bi kanama oldu ama regl kanaması kadar değil bi 10 gündür kahverengiye dönerek devam ediyo bugün kırmızıya döndü yine. Doktora gittim 4 cm kist var dedi bu anlattıklarımla alakalı hiç bişey demedi. Benim yaşadığım günlerdir olan kanamam adet mi sizce anlamayamıyorum kendimi?